انجمن نجوم هلال نو زرقان

انجمن نجوم هلال نو زرقان

این وبسایت تنها وبسایت رسمی انجمن نجوم هلال نو زرقان است.
مطالب جدید نجومی، گزارش برنامه های انجمن و .... در این وبسایت قرار خواهند گرفت.

مترجم سایت

 ارتباط مستقیم با مدیر انجمن آیه قرآن
بایگانی
پایگاه خبری زرقان فارس
ایستگاه بین المللی در این لحظه

گزارش هفته جهانی فضا در زرقان

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

برنامه هفته جهانی فضا در زرقان، علیرغم آمادگیاعضای انجمن هلال نو جهت ارائه موضوعات در سطح بسیار بالا و تدارک برنامه‌های ویژه از یک ماه قبل، به دلیل عدم همکاری شهرداری به‌صورت خصوصی و در اتاق نجوم برگزار شد.

برای خواندن موضوعات و برنامه‌های انجام شده به "ادامه مطلب" مراجعه کنید...

spaceweek2015first

در ابتدای برنامه روز 5شنبه، آقای علیرضا رحیمی (نماینده ایرانی مجمع جهانی wswبرگزارکننده هفته جهانی فضا) توضیحاتی در خصوص ماهیت این هفته، اهداف از برگزاری برنامه‌ها در این هفته و ... ارائه کردند.

در ادامه، خانم پریسا زرقامی در خصوص تأثیرات بی‌وزنی در سلامتی فضانوردان و سبک خاص زندگی در ایستگاه فضایی ارائه بسیار خوبی داشتند. بعدازآن خانم زهرا تأویلی با موضوع جالب‌توجه پیشرفت‌های سایر کشورهای آسیایی در حوزه فضا؛ از جمله چین و هند به ارائه مطالبی پرداختند که جمع‌آوری آن با توجه به محرمانه بودن بسیاری از فعالیت‌ها کار ارزشمندی محسوب می‌شود.


spaceweek2015second

کنفرانسهای دیگری از جمله دستاوردهای تلسکوپ فضایی هابل توسط آقای ابوالقاسم کشاورز, جدیدترین ماموریتهای فضایی و دستاورد آنها توسط علیرضا رحیمی، ساخت ماکت فضاپیما برای کودکان توسط خانم سحر حاج حسینی و اکتشافات فضایی در حوزه پیدایش حیات توسط صهبا قائدشرفی برای روز دوم برنامه در نظر گرفته شده بود.

spaceweek2015 5th

در بین برنامه‌ها, مستندهای کوتاه و کلیپ‌های جالب فضایی پخش می‌شد.

در انتها نیز کلیپی جذاب پخش شد که در آن تجربیات زندگی روزمره فضانوردان در ایستگاه فضایی مثل: تراشیدن مو، فوتبال بازی، نظافت و ... به نمایش درآمد که موردتوجه قرار گرفت.

spaceweek2015 4th

از تمام اعضای فعال انجمن نجوم هلال نو به خاطر تلاشی که در یک ماه اخیر کردند کمال تشکر رادارم و همچنین از ظرف خودم به خاطر عدم همکاری شهرداری و برگزار نشدن برنامه برای عموم پوزش می‌طلبم...  

spaceweek2015 3th

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسکرول بار