انجمن نجوم هلال نو زرقان

انجمن نجوم هلال نو زرقان

این وبسایت تنها وبسایت رسمی انجمن نجوم هلال نو زرقان است.
مطالب جدید نجومی، گزارش برنامه های انجمن و .... در این وبسایت قرار خواهند گرفت.

مترجم سایت

 ارتباط مستقیم با مدیر انجمن آیه قرآن
بایگانی
پایگاه خبری زرقان فارس
ایستگاه بین المللی در این لحظه

انجمن نجوم هلال نو میزبان همشهریان عزیز ....

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ

تیم انجمن نجوم هلال نو شهرداری زرقان با توجه به پیشبینی ها که نشان از آسانی رویت هلال ذی القعده امسال(5الی6 شهریورماه93) میداد اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی رویت هلال و رصد شبانه در منطقه امامزاده سلطان ولایت مرودشت کرد. در این کارگاه که 40 نفر از دوستان و همشهریان عزیز شرکت کردند. از قبل از غروب خورشید  شروع به آموزش پیش نیازها و پارامترهای رویت هلال شد. در ادامه با برنامه ریزی انجام شده برای این کارگاه تا صبح مسایلی از قبیل آموزش صور فلکی  جهتیابی  رصد اجرام آسمانی با تلسکوپ  آموزش عکاسی نجومی و نشست دوستانه دور آتش با موضوع تاریخ علم برگزار شد.

برنامه زمانبندی کارگاه و عکسها در" ادامه مطلب" آمده است.

هلال توسط یکی از شرکت کنندگان در کارگاه بنام مهندس علیرضا زارع با چشم غیر مسلح در ساعت 19:31 رویت شد و بعد از آن با دوربین دوچشمی و تلسکوپ نیز رویت شد.در طول زمان رویت تا غروب ماه نیز عکسهای مختلفی توسط اعضای انجمن و میهمانان گرامی از هلال گرفته شد.

گزارش این برنامه در  سایت هلال ماه  و ستاد استهلال هلال استان فارس و گروه غیر حرفه ای رویت هلال ماه  نیز منتشر شده است .

برنامه زمانبندی5شهریور93هلال ذی القعده1435


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسکرول بار