انجمن نجوم هلال نو زرقان

انجمن نجوم هلال نو زرقان

این وبسایت تنها وبسایت رسمی انجمن نجوم هلال نو زرقان است.
مطالب جدید نجومی، گزارش برنامه های انجمن و .... در این وبسایت قرار خواهند گرفت.

مترجم سایت

 ارتباط مستقیم با مدیر انجمن آیه قرآن
بایگانی
پایگاه خبری زرقان فارس
ایستگاه بین المللی در این لحظه

هفته جهانی نجوم اردیبهشت 90 در زرقان...

شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

(( رصد ماه و سیارة زیبای زحل با یک تلسکوپ 14 اینچ سلسترون قطعاً هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد ))


هفتة نجوم در سال 90 فرصت بسیار مناسبی بود تا بتوانیم رصدخانة نوپا و مجهز شهرمان را به عموم مردم معرفی و با اجرای برنامه های جذاب مانند رصد اجرام پر نور و زیبای آسمان، مردم شهر را با طبیعت فراموش شده بالای سرمان آشتی دهیم.

برای دیدن ادامه خبر روی "ادامه مطلب"کلیک کنید .

رصد عمومی زرقان

این برنامه طی 4 روز به اجرا درامد که از ساعت 19 الی 20:30 کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع رصدی همان شب برگزار میشد، روز اول ماه، روز دوم زحل، روز سوم منظومة شمسی و مهبانگ و روز چهارم منظومة شمسی و کهکشان ها که همگی همراه با نمایش اسلاید و فیلم بود،بعد از اتمام کلاسها بازدیدکنندگان به رصدخانه انجمن نجوم هلال نو میرفتند و با صورت های فلکی آشنا میشدند و به رصد ماه و سیارة زیبای زحل میپرداختند.رصد ماه و سیارة زیبای زحل با یک تلسکوپ 14 اینچ سلسترون قطعاً هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد، با وجود آنکه در آگهی های پخش شده، زمان برنامه ها از ساعت 19 لغایت 21 اعلام شده بود، اما بدلیل استقبال مردم تا ساعت 23 ادامه می یافت.


جا دارد از تلاش اعزای انجمن و مخصوصا جناب آقای هاتفی بابت زحماتی که برای اجرای این برنامه کشیدند و هرگز از یاد بچه ها بیرون نخواهد رفت قدردانی کنیم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسکرول بار