انجمن نجوم هلال نو زرقان

انجمن نجوم هلال نو زرقان

این وبسایت تنها وبسایت رسمی انجمن نجوم هلال نو زرقان است.
مطالب جدید نجومی، گزارش برنامه های انجمن و .... در این وبسایت قرار خواهند گرفت.

مترجم سایت

 ارتباط مستقیم با مدیر انجمن آیه قرآن
بایگانی
پایگاه خبری زرقان فارس
ایستگاه بین المللی در این لحظه

چند روز پیش بسته ی پستی ای به دستم رسید که از دیدن اون هم خوشحال شدم و هم ناراحت...

بسته پستی که از شهر بوستون ایالات متحده آمریکا به زرقان ارسال شده بود حاوی نامه و پوستر کوچکی بود که از همکاریهای آقای علیرضا رحیمی با سازمان ستارگان متغیر آمریکا (AAVSO) تشکر میکرد و گزارشی از عملکرد سالانه این سازمان را شرح میداد.

خوشحال از دریافت چنین نامه ای که مسافت زیادی را سفر کرده تا بدستت برسه  و حس خوبی که ببینی کار تو برای یه نفر اون سر دنیا ارزشمند بوده که حتی با ارسال یه تکیه کاغذ از تلاشت تشکر کرده ...

و ناراحت از اینکه تو ایران کمتر از این کارا میشه و کمتر برای تلاش بقیه ارزش قائل میشیم...


تشکرنامه ستارگان متغیر امریکا علیرضا رحیمی

نظرات  (۳)

۰۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۷ مهیار نوری
با سلام خدمت کلیه اعضای انجمن هلال نو وتمام بازدید کنندگان محترم                 من به عنوان یکی از اعضای این انجمن به اقای رحیمی تبریک عرض میکنم که موفقیت بزرگی بدست اوردن و باعث شدن که اسم این انجمن در سطوح بین المللی مطرح بشه  از همه اعضا بخاطر تلاش زیادشون قدردانی میکنم واز خداوند متعال خواهانم که همه کسانی که در راستای اهداف انجمن هلال نو زحمت میکشن همیشه و همه جا سلامت وسربلند باشند
پاسخ:
سلام خدمت شما عضو فعال جناب نوری عزیز

من هم برای  شما دوستان عزیز آرزوی موفقیت دارم و میدونم که با همکاری و همیاری شما اعضای فعال هر موفقیتی امکان پذیر هست.به امید موفقیت انجمن هلال نو در حال و آینده
سلام به دوستان عزیز نجومی

آفرین! من البته وقتی دیدم فقط خوشحال شدم! تبریک میگم و خدا قوت.
مطمئن باشید وقتی آدم سطح دیدش رو بزرگ کنه و کار کنه اونهایی که باید خواهند شناختش! ولو اینکه اون سر دنیا باشه!
شاید اگر گوهر رو کسی این اطراف نمیشناسه چون گوهرشناس نیست, اما این از قیمت و ارزش اون کم نخواهد کرد...
اگرچه از اون طرف هم نباید قانع بود...
خواستن قدم اول برای بخشیده شدنه

پروردگارا اگر نخواستی داد, ندادی خواست....

پیروز و پاینده باشید در پناه خداوند
خدانگهدارمون
پاسخ:
ممنون و سپاسگزار از قدردانی شما دوست عزیز... 
پاینده و پیروز باشید 
خداوندا توفیق خدمتگزاری رو به همه ما در همه بخشهای جامعه عطاکن .... 
سلام
آقای رحیمی بهتون تبریک میگم.واقعا از دیدن این خبر خوشحال شدم.امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر اعضای انجمن باشم.             با آرزوی موفقیت های روز افزون
پاسخ:
سلام... ممنونم لطف دارین .به امید موفقیت تمام اعضای انجمن در تمام ضمینه ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسکرول بار