انجمن نجوم هلال نو زرقان

انجمن نجوم هلال نو زرقان

این وبسایت تنها وبسایت رسمی انجمن نجوم هلال نو زرقان است.
مطالب جدید نجومی، گزارش برنامه های انجمن و .... در این وبسایت قرار خواهند گرفت.

مترجم سایت

 ارتباط مستقیم با مدیر انجمن آیه قرآن
بایگانی
پایگاه خبری زرقان فارس
ایستگاه بین المللی در این لحظه

جلسه انجمن نجوم با امام جمعه محترم زرقان

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۰ ب.ظ

در جلسه ای که در تاریخ 2/ امرداد /1393 بین انجمن نجم هلال نوشهرداری زرقان و امام جمعه محترم تشکیل شد حضرت حجت الاسلام موحدی امام جمعه محترم زرقان قول مساعدت و همکاری را تا حد وجود منابع دادند.

این جلسه به منظور اعلام همکاری انجمن نجوم هلال نو زرقان با ستاد استهلال هلال استان فارس برگزار شد. از آنجا که این ستاد زیر نظر مقام معظم رهبری مدیریت میشود انجمن های همکار با این ستاد در شهرستانها زیر نظر ائمه جمعه هستند و ما باید از طریق دفتر امام جمعه محترم با ستاد استهلال استان مکاتبه کنیم .

در این جلسه ایشان ضمن تقدیر و تشکر از انجمن هلال نو برای حضور در میان تیمهای همکار با ستاد رهبری فرمودند که حضور شما در این ستاد باعث ارتقای رتبه زرقان و ستاد نماز جمعه آن خواهد شد .

در این جلسه همچنین علیرضا رحیمی سرپرست انجمن نجوم هلال نو زرقان در مورد فعالیتهای انجمن و برنامه های آینده آن و همچنین مشکلات موجود با امام جمعه محترم صحبت کردند که ایشان قول مساعدت و همکاری را تا حد وجود منابع دادند. همچنین قرار شد که  سرپرست انجمن به عضویت در ستاد نماز جمعه شهر زرقان درآید و بخش رویت هلال انجمن همکاری بیشتری با این ستاد داشته باشد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۱
علیرضا رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

اسکرول بار